Головна Рішення Офісні ІР та міні ATC

Офісні ІР та міні ATC

Повноцінне життя сучасного офісу, магазину, банку чи готелю неможливо уявити без надійного і якісного зв'язку. Компанія Квадком має досвід проектування та побудови корпоративних телефонних мереж на базі ІР телефонії. Наші сертифіковані спеціалісти здатні розробити найоптимальніше рішення для вашого бізнесу. Cisco, Avaya, Siemens, IPPBX “Asterisk” – це платформи на яких ми будуємо досконалі рішення для наших клієнтів.

IP- телефонна станція Cisco Unified Communication Manager 4.x/5.x/6.x/7.x

Cisco Unified Communication Manager являє собою центральний компонент для організації повнофункціональних систем телефонного та відеотелефонного зв’язку. Cisco Unified Communication Manager підтримує роботу традиційних телефонних апаратів, цифрових ІР телефонів з розширеним функціоналом, безпровідних та софтових телефонів, що дозволяє забезпечити ефективну та зручну комунікацію між працівниками центрального та віддалених офісів, існуючими та потенційними клієнтами.
Cisco Unified Communication Manager передбачає високий рівень надійності та безвідмовності, у разі поломки одного з елементів системи, система продовжує функціонування за допомогою резервного обладнання. Процес переходу на резервне обладнання відбувається автоматично, без будь-який затримок в роботі сервісу, що забезпечує ефективну комунікацію при роботі з клієнтами. На основі цього обладнання компанія Cisco рекомендує наступні схеми побудови телефонної інфраструктури:

  • Single-site model;
  • Multiple-site model with independent call processing;
  • Multiple-site IP WAN model with distributed call processing;
  • Multiple-site model with centralized call processing;
  • Combined multiple-site model.

Нашими перевагами є індивідуальний підхід у виборі моделі та реалізації рішення на основі Cisco Unified Communication Manager.

IP- телефонна станція Cisco Unified Communication Manager Express

IP-телефонна станція Cisco Unified Communication Manager Express забезпечує весь необхідний телефонний функціонал недорогих телефонних станцій для малих та середніх компаній. Серед функціоналу, можна виділити:

  • переключення дзвінків на інших працівників;
  • використання функцій очікування дзвінка (call waiting), утримування дзвінка (hold), аудіоконференції, пейджінг (можливість передачі голосового повідомлення на групу телефонів);
  • можливість відео дзвінків;

Cisco Unified Communication Manager Express забезпечує підтримку до 240 Cisco IP телефонів, які підключенні до мережі вашої компанії і може бути організований на платформі Cisco 1861/2800/3800. Сумісне використання маршрутизатора, як телефонної станції, має ряд переваг, оскільки дозволяє значно зменшити витрати на забезпечення як мережевого так і телефонного використання.
Використання можливості інтеграції з MS Windows (Microsoft Outlook, Microsoft CRM, 1С) забезпечує більш професійно та інформативно обслужити кожен дзвінок Вашого клієнта, і тим самим, надати більш якісне та професійне обслуговування.

Міні АТС

Сучасні телефонні станції (Panasonic, Samsung, LG, Nortel, Avaya), забезпечують:

  • підключення до глобальної мережі загального користування;
  • внутрішній зв’язок, що дозволяє економити на дзвінках між працівниками;
  • підключення GSM шлюзів, що забезпечує значну економію при дзвінках на мобільних операторів;
  • отримання факсимільних повідомлень;
  • організація авто секретарів;
  • системи аудіконференц зв’язку;

Ми пропонуємо широкий спектр послуг (встановлення, налаштування та обслуговування телефонних мереж), розробка проекту та монтаж устаткування міні АТС, гарантійний супровід, а саме:

  • Налаштування цифрових і аналогових телефонних станцій;
  • Монтаж телефонних мереж будь-якого масштабу;
  • Супровід і гарантійне обслуговування встановлених міні АТС;
  • Консультаційні послуги.

IPPBX Asterisk

IPPBX Asterisk - це повноцінна програмна АТС, яка забезпечує широкий спектр функцій, а відкритий код дозволяє будувати та оптимізувати рішення під Ваші потреби. Цей програмний продукт добре зарекомендував себе під операційною системою Linux, хоча дозволяє працювати також під BSD і навіть Windows. Підтримка стандартних протоколів SIP, H323, MGCP, SCCP дозволяє використання широкого спектру IP телефонів, від звичайних аналогових до телефонів бізнес класу, а використання шлюзів чи вбудованих PCI- карт дозволяє під’єднання до глобальної мережі телефонного зв’язку (PSTN) за допомогою цифрового (E1/T1) чи аналогового зв’язку FXO.
На базі Asterisk можна отримати наступний функціонал:

  • корпоративна голосова пошта;
  • аудіо-конференц сервер;
  • інтерактивне голосове меню (IVR);
  • центр обробки вхідних та вихідних дзвінків;
  • підтримка відео дзвінків;
  • побудова корпоративного Fax сервера (fax-to-email, email-to-fax);
  • підключення GSM шлюзів;

Можливості сучасної цифрової станції, розбудова корпоративних телефонних сервісів, відкрита платформа, все це дозволяє Asterisk бути програмною АТС №1 у світі.

Ми володіємо п’ятирічним досвідом в галузі реалізації проектів на основі IPPBX Asterisk з використанням різноманітного обладнання (DLink, Linksys, Audiocodes, Polycom та інші)