Головна Успішні проекти

Список успішних проектів різних технологій

На цій сторінці представлено ряд проектів досягненнями у яких ми пишаємося.

Контакт-Центр для українського Інтернет-провайдера

Централізована система обробки дзвінків для компаній, що працюють з великою кількістю клієнтів, котрі часто звертаються за інформацією чи технічною підтримкою є невід’ємною складовою успішного бізнесу.
Контакт-Центр дозволив українському Інтернет-провайдеру надати своїм клієнтам зручний спосіб звертання до консультанів та фахівців служби технічної підтримки, а також ефективно відслідковувати якість надання послуг. В ході проекту було реалізовано такі функції:
-    Голосове меню телефону служби підтримки, що автоматично надає частозапитувану інформацію, таким чином розвантажуючи операторів
-    Автоматичний запис розмов, для можливих службових розслідувань
-    Відслідковування статистики: довжина черги, середня тривалість розмов, завантаженість оператора та інші речі
-    Маршрутизування дзвінків з інших регіонів.
-    Інші

Оптимізація витрат на телелефонний зв’язок для промислового підприємства

Як і кожна компанія, що успішно працює на ринку, це підприємство здійснює багато дзвінків на мобільні оператори, відбувається постійна комунікція із віддаленими регіональними офісами, відділи продажу та постачання постійно ведуть переговори із українськими та закордонними партнерами як із офісу, так і будучи у відрядженні.
Після аналізу витрат та телекомунікаційної інфраструктури підприємства, компанією Квадком був запропонований план модернізації інфраструктури та оптимізації витрат, що дозолив економити підприємству понад 40% минулорічного бюджету на телефонний звязок при таких же об’ємах розмов.
Загальна вартість проекту окупилася для підприємства швидше ніж за пів року.

Впровадження поштової системи для організації із розгалуженою мережею офісів

Електронна пошта сьогодні – це незамінний інструмент роботи кожної організації, з її допомогою працівники ведуть ділову переписку із клієнтами та партнерами, керівники дають розпорядження підлеглим, здійснюються централізовані повідомлення цілим відділами чи всім працівникам організації.
    Компанією Квадком було запропоновано рішення на базі Microsoft Exchange Server 2007, що надало цій організації наступні переваги для електронної комунікації:
-    Функціональний web-інтерфейс забезпечує зручний доступ до корпоративної пошти з будь-якого місця підключеного до Інтернет в тому числі і мобільного телефону.
-    Централізоване збереження вхідної та вихідної пошти не залежно звідки відбувається робота із поштою – через web-інтерфейс чи будь-якого робочого комп’ютера.
-    Централізоване управління контактами на сервері, усі працівники отримують доступ корпоративної адресної книги підприємства не залежно від способу підключення – web-інтерфейс чи Microsoft Outlook.
-    Потужна підсистема боротьби із небажаною поштою(спамом)
-    та інші

Віртуалізація серверної інфраструктури для торгівельної компанії

Для будь-якої компанії зупинка роботи інформаційних систем – це втрачені можливості, втрачені або незадоволені клієнти та партнери. Технологія віртуалізації дозволила цій компанії побудувати досить бюджетне рішення з високим рівнем надійності та відмовостійкості.
В результаті компанія отримала два фізичних сервера, що одночасно забезпечували роботу трьох систем-серверів – поштового серверу, термінального серверу бухгалтерії та серверу баз даних. План резервного копіювання даних був побудований таким чином, що в разі виходу із ладу обладнання одного серверу, робота відновлювалася в межах 1-2 годин на іншому. Окрім того це рішення надало компанії можливість нарощення ІТ-інфраструктури в межах існуючого фізичного обладнання.

Інтегрована безпровідна мережа для підприємства будівельної промисловості

Працівники та партнери, що відвідують офіс цієї компанії активно користуються мобільними пристроями і ноутбуками для роботи та потребують доступу до ресурсів корпоративної мережі та Інтернет. Окрім цього в компанії діє чітка політика безпеки, що передбачає обмеження прав до різних типів ресурсів.
Компанією Квадком, спроектовано та впроваджено рішення, що передбачало покриття безпровідною мережою великої зони приміщення, яке відповідало усім поставленим умовам цієї компанії:
-    Інтегрована система безпеки – працівники авторизуються в безпровідній мережі використовуючи логін та пароль корпоративного домену Active Directory
-    Обмеження доступу до окремих підмереж та ресурсів на основі доменних груп Active Directory
-    Протоколювання доступу до мережі та облік здійсненого трафіку
-    Вільне пересування мобільних користувачів в зоні покриття 10 точок доступу Wi-Fi без потреби перепідключення.

Відео- та конференц- зв’язок для підприємства галузі будівельного проектування

Для компаній із віддаленими офісами, що потребують постійної комунікації та проведення нарад, відео та конференц звязок це ефективний та потужний інструмент роботи.
В рамках цього проекту для компанії було впроваджено телекомунікаційну інфраструктуру, що дозволила об’єднати мережі усіх офісів компанії, забезпечити відео та телефонний зв’язок між офісами на основі відносно дешевих Інтернет-каналів. Учасники конференц-дзвінку мають можливість спілкуватися та бачити один одного а також демонструвати програми чи документи на компютері. Це рішення дозволяє зменшити необхідність частих відряджень та проведення загальних нарад і як результат економити гроші та покращувати співпрацю між працівниками різних офісів.